Monday, March 9, 2015

AVON setting spary

Здраво, на сите! :)
После второ купено паковање од спрејов мислам дека беше време за една рецензија, за сите оние кои планираат да си го купат.
Искрено на почетокот и немав некои големи очекувања, никогаш порано немав користено спреј за фиксирање на шминка, па незнаев ни што да очекувам, плус користам квалитетна козметика па бев сигурна дека немам потреба од вакво нешто.




Спрејот е спакован во обично темно сиво шише од 125мл. Практично е, и за цената не очекував нешто подобро, иако скоро на сите рецензии што ги прочитав пред да го купам најголема критика беше паковањето.
Го користам скоро секој ден последниов период и многу ми се допаѓа ефектот што го добивам на кожата, особено ако имам фул мејкап (течна пудра, коректор, камена пудра, бронзер, руменило итн.), некако ми ја измазнува шминката на лицето и добивам по природен изглед, кој мене многу ми се допаѓа. Мразам кога треба да ставам неколку пати во денот камена пудра(имам мрсна т-зона), а со спрејов немам таква потреба, затоа што шминката ми тре подолго него што можев да замислам. Спрејот е одличен и за сува и за мрсна кожа.
За најдобри резултати држете го шишенцето оддалечено 20-25 цм, и испрскајте неколку пати во форма на буквата X. По нанесувањето кожата ќе ја осеќате затегната, ама тоа не е проблем затоа што тоа чуство го снемува многу брзо.

*Совет плус, секогаш прскајте од спрејот одкако ќе се исуши маскарата или пак најдобро пред да нанесете маскара затоа што голема е веројатноста да завршите со размачкана маскара.

Се на се одличен продукт и одлична цена, јас 2 пати го најдов на попуст и вредеше за секој денар.




I have never used before setting spray, I thought I don't need one because my makeup lasted long without this thing, but the price was really low so I needed to buy it.
The formula is sticky, so when I spray it on my face, for 1 minute it feels as it tightens my skin a bit.
The packaging its cheep looking, but I still like it, for that price I didn't expected anything better.
I do believe that this has made my makeup last longer, especially on my T-zone as that is where my makeup tends to wear off most throughout the day, and I definitely noticed an improvement in that area.
After applying your makeup (its better before you apply your mascara), hold the bottle 20-25 cm, close your eyes and lightly mist face.
Overall I think this is one very good product, and I totally recommend it! :)



1 comment:

  1. И јас го имам, навистина многу добро си ја врши работата, одличен е :)

    ReplyDelete