Monday, April 3, 2017

New In + Mini Reviews | Новитети + Рецензии

Предходната објава со новитети имаше огромна посетеност и затоа решив повторно да споделам за дел од козметичките новитети во мојот несесер и мини рецензии за истите.
Сега во пролет преферирам по лесна шминка, а и целата рутина за нега на кожата ми се менува.

Декоративна козметика

Real Techniques Makeup Sponge - До сега користев по евтини сунѓерчиња и бев задоволна, ама од кога го пробав ова на Real Techniques не планирам да користам ништо друго. Премеко е, лесно се чисти и пудрата ја нанесува предобро, без да изгледа премногу. После некое време ќе ви пишам целосна рецензија.

Rimmel Magnif''Eyes - Веќе напишав рецензија кликнете тука за да ја прочитате.

Golden Rose Terracotta Eyeshadow - Знаете дека ги обожавам производите на Голден Роуз ама оваа terracotta линија ми е омилена. Ќе ви напишам рецензија за сите нијанси од оваа колекција.

Inglot AMC Eyeliner 77 - За гелов читав многу позитивни критики и едвај чекав да го пробам. Ќе ви пишам посебна рецензија.

Aura False Lashes - Ретко користам вештачки трепки, овие на Аура многу ми се допаѓаат и затоа ги зедов. Можат да се користат и неколку пати.


Clinique Long Last Soft matte in Beauty - Преубава корална нијанса совршена за пролет. Карминов е совршен, има најпрекрасна текстура и е предолготраен. Имам и други кармини на Cliique па наскоро ќе ви пишам детална рецензија.

Rimmel Matte Lipstick - Деновиве ќе ви напишам детална рецензија. Нијансите се прекрасни.

Golden Rose Longstay 03 - Ги имам скоро сите нијанси и ова се едни од најдобрите мат кармини кои што ги имам пробано. Вредат за секој денар.

Malena lipliner pencil 216 - Обично ги користам моливчињата на Impala ама се заљубив во оваа нијанса а и ми одговара со повеќе кармини што ги имам дома. Текстурата е доволно кремаста па ми се допаѓа.


Avon Mark Spectralash mascara - Рецензијата может да ја прочитате тука.

Rimmel ScandalEyes Waterproof Mascara 

Max Factor 2000 Calorie Mascara

L'oreal Voluminous Butterfly 

Too Faced Better than Sex Mascara - Предобра маскара една од најдобрите што ги имам користено.

Loreal Super Liner 

Max Factor Brow Gel - Еден од најдбрите гелови на веѓи што ги имам користено. Деновиве детална рецензија.


Max Factor Skin Luminizer - Ја користев порано и кога ја видов дека е на попуст вендаш ја земав. Има сјаен финиш и средна покривност не би ја препорачала за мрсна кожа ама за сува, нормална до комбинирана кожа е совршена.

Maybelline Matte + Poreless 110 Normal do oily - Ја имав другата сјајна верзија и никако не бев задоволна. Оваа е за мрсна кожа и многу повеќе ми се допаѓа.

Catrice Even Skin Tone - Ја земав на акција за смешна цена од 135ден, ама многу ми се допаѓа, омилена ми е за секојдневно корстење.

Dermacol Full Coverage Foundation - Една од најпокривните пудри што ги имам користено. Сеуште ја тестирам па ќе споделам впечатоци во скоро време.

Catrice Liquid Camouflage -  Фактот дека корстам веќе 5 паковање кажува многу за самиот продукт. Наскоро рецензија со фотографии од сите нијанси.


Декоративна Козметика 

Avon Nutra Effects Gel - Одлична дневна крема, брзо се впива во кожата и изгледа одлично над пудра.

Yves Rocher Hydra Vegetal Mask
Yves Rocher Face Scrub
Yives Rocher Nutrition 3 in 1


Avon Anew Face Cleansing Brush - Уште кога излегоа овие четки сакав една за мене ама скоро сите беа прескапи. Авон има нова вибрирачка четка па веднаш си ја порачав. Наскоро ќе ви пишам импресии.


L'oreal Elvital Conditioner
Balea Shampoo - Одличен шампон по многу ниска цена. Го препорачувам.
Gliss Color Protect 
Victoria Beauty Agran Crystals

No comments:

Post a Comment