Tuesday, June 20, 2017

Max Factor FaceFinty 3 in1 Foundation Review



Max Factor FaceFinity 3 in 1 течната пудра ја купувам веќе трета година по ред и тоа најчесто летен период кога преферирам мат изглед и ми треба некоја подолготрајна течна пудра.

Амбалажата многу ми се допаѓа, стаклена е и има пумпичка па дозирањето е многу полесно. Тектурата е средно густа, преферирам да нанесам 2 тенки слоеви за да добијам поголема покривност.

Пудрата се суши во мат финиш, добивам одлична покривност и што е најважно не ја чувствувам тешко на лицето.

Трајноста е одлична после 6-7 часа малку засветнувам на т-зоната па затоа преферирам да ја фиксирам со камена пудра на т-зоната за подолготраен ефект.
Има 6 достапни нијанси од кои што јас ја имам 60 Sand која што е со жолт подтон. Моментално ми е за нијанса потемна ама најчесто добивам малку боја од сонцето па оваа нијаса ќе биде совршена.
Според мене одговара на секаков тип на кожа, со добра подлога би одговарала и на сува и на мрсна кожа.
Најдобро се нанесува со влажно сунѓерче за течна пудра, на тој начин се нансеува најрамномерно и изгледа најприродно.



Мене многу ми се допаѓа и ретко кога купувам иста пудра два пати а оваа ја купивам веќе по трет пат многу сум задоволна од ефектот.

Цена: 850 ден

No comments:

Post a Comment