Saturday, December 16, 2017

Ziaja Cosmetics Review


Верувам дека сите сте слушнале или сте пробале барем нешто од брендот Зиаја.
Зиаја е производител на високо квалитетна природна козметика за нега на лице, тело и коса.
Денес ви пишувам за дел од производите што јас ги пробав. 

Ziaja Goat's Milk Hair Mask



Ќе започнам со маската за коса затоа што многу ми се допадна и можам слободно да кажам дека е една од најдобрите што ги имам пробано во последно. Маската е наменета за зајакнување на сувата коса без сјај. Морам да признаам дека бев малку скептична пред да ја пробам, ама оваа маска е многу подобра од многу поскапи маски што ги имам пробано. Косата ми е многу по мека и по сјајна, се чувствува многу лесно и врвовите од косата изгледаат поздраво, косата добива влажност и полесно се оформува. Јас ја користев два пати неделно или зависно од потребите на косата. Многу сум задоволна и многу ви ја препорачувам.


Ziaja Goat's Milk Body Lotion 



Прво морам да напишам дека паковањето многу ми се допаѓа и многу е практично затоа што има пумпа за аплицирање. Исто така многу ми се допаѓа мирисот и текстурата. Мириса многу свежо и лесно, а текстурата е средно густа и брзо се впива во кожата што е голем плус и не остава мрсно и лепливо чувство на кожата. После нанесување кожата ми е многу мека, мазна и има здрав сјај. Мене многу ми се допаѓа и секако планирам да ги пробам и другите лосиони од овој бренд.


Ziaja Hand & Nail Cream


Ако не сакате креми со густа текстура и креми што оставаат лепливо чуство на кожата тогаш ви ја прпорачувам оваа на Зиаја. Овој крем за раце е совршен, има многу лесна текстура и се суши/впива во кожата за само 15 секунди. Ако немате премногу сува и испукана кожа тогаш мора да ја пробате затоа што според моите критериуми ова е совршена крема за раце. Јас имам проблем со суви кутикули особено во зимскиот период, ама од кога ја користам кремата кожата ми изгледа многу подобро. Единствена замерка имам за паковањто, јас би преферирала кога би сместена во тубичка затоа што на тој начин помногу полесно можам да ја носам со себе иако и сега не ми представува некој голем проблем.


Ова се дел од прозводите што јас ги имам пробано и сум презадоволна затоа што во однос на цената добивате одличен квалитет. Јас секако планирам да пробам што повеќе производи од овој бренд па би ви била многу благодарна ако ми напишете ваши препораки.


3 comments:

  1. Thanks for your marvelous posting! I genuinely enjoyed reading it, you might be a great author.I will always bookmark your blog and definitely will come back at some point. I want to encourage you to definitely continue your great posts, have a nice afternoon!
    wedding makeup jacksonville fl

    ReplyDelete